10 funny shopping-smoesjes! Test ze uit… succes gegarandeerd! 😉

De grootste collectie Marlies Dekkers en Sapph lingerie koop je bij dé outlet winkel van Nederland en België. Een mega assortiment met korting tot wel 85 procent!
Kun je de nieuwsbrief niet goed lezen?
Bekijk hem in je browser!

Hallo JosB!

 
Heb je geen geldige smoesjes meer om in onze Mid Season Sale te shoppen?
Wij helpen je een handje met 10 grappige shopping-smoesjes!
Test ze uit… succes gegarandeerd! ;-)
—♦—
#10
—♦—
It's party time: Schat het is bijna jouw verjaardag en ik heb absoluut een nieuwe bh nodig voor onder mijn nieuwe jurk! En deze mooie After Eden lingerie koop ik nu met korting.
—♦—
#9
—♦—
Deze bikini is voor mij bestemd… Ze bleef in de BIKINI  SALE advertenties verschijnen waar en waarmee ik ook online ging. 
—♦—
#8
—♦—

Een mooie body gaat me helpen mijn volgende sollicitatie te rocken!
—♦—
#7
—♦—
Mijn partner vertelde me dat ik hij onderhandelingsvaardigheden moest ontwikkelen, en die leer ik hem nu en wat shopping tricks.
 😉
—♦—
#6
—♦—
 
                Het was een keuze tussen een pizza met 4 soorten kaas of nieuwe
                     Marlies Dekkers lingerie  in de sale...
                   Ik ben erg prijs en gezondheidsbewust.

 
—♦—
#5
—♦—
De 'stemmen in mijn hoofd' adviseerden me om vandaag nog deze comfortabele Royal Lounge bh te kopen ...
—♦—
#4
—♦—
Ik ben op dieet en heb binnenkort echt nieuwe lingerie nodig, toch?
Maar wel met voordeel geshopt!
—♦—
#3
—♦—
Ik aangekomen..... zweer dat het de hormonen waren ...
Maar ik sport ze er met extra voordeel zo weer af...
—♦—
#2
—♦—
Dit item sexy After Eden D cup & Up zal ik nooit in een fysieke winkel durven shoppen;-))…
—♦—
#1
—♦—
 
Ik wilde iets weten over goede en betaalbare bh's, typte 'goedkope goede bh' en Google stelde Dutch Designers Outlet voor... Oeps!
Dutch Designers Outlet op Facebook
Dutch Designers Outlet op Twitter
Pinterest
Dutch Designers Outlet website
Kun je de nieuwsbrief niet goed lezen? Bekijk hem in je browser!

De manier waarop je deze e-mails ontvangt wijzigen?
Je kunt jouw gegevens hier wijzigen of je uitschrijven voor de nieuwsbrief.

About mr.b

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comentários:

Post a Comment